Chambers

Tuesday, February 16, 2010

Seloka 'Aku Busy'

Salam,ol!
How are u guys doing?
me?
EXTREMELY busy.
and, double exhausted.
*eye bags aku semakin teruk,kan?

nak merungut berseloka jap,boleh?

assignments banyak gila!
mengalir mu lebih deras daripada air terjun,
menimbun-nimbun di belakangku ni haa,
namun broadband dan lappy tetap menjadi sang majnun.

presentation tidak kurang hebatnya,
debate pulak ala-ala spontan,
bisa mati dibuatnya~
dah la persuasive speech tak berhenti menekan-nekan,

test sudah semesti,
banyak lagi masa, nak jugak buat time ni,
aku paling benci test economics,
global issues, lagi menyakitkan hati!

haih,dinner sudah dilupai,
niat pergi nak makan saje,
tak sabar gila nak habis asasi...
macam ar degree relax je kije!

sekian saje seloka ini,
melunggok lagi kerja aku,
labah-labah sudah menanti,
tolong sapu sawang-sawang blog aku?

so long kepada anda semua.
ana mahu pergi berperang sebentar,
dengan sape?
diri sendiri.
ini masa aku sekolah dulu.
time ni memang aku pemalas gila nak study,
now?
sama,lebih kurang~
haha.
adik-adik di luar sana,belajar rajin-rajin,nanti jadi macam saye ;(

::STUDY MODE::

4 comments:

Anonymous said...

hoho. siap wat seloka lagi.
ni busy ke tak busy ni??
ngeh ngeh ngeh :PP
pepun all the best !
selamat habiskan asasi :DD

AnneeeeeeM said...

fynna, seloka nie funny giler.
kiter cme sey,
kje blambak tpy lappy tetp no 1
(:

Fynn said...

faten!
hehe.ini spontan,
5mnt siap!hehe
tengkayuuuu

Fynn said...

N!
mane menghilang??
hehe...xthn,kan?*winks