Chambers

Saturday, April 10, 2010

Awak tinggal saya lama sangat ;(


saya sayang awak sangat-sangat.
betul,tak tipu...
dah nak setahun kita bersama,harungi suka duka.
you are my entertainment,
you are my laughter, 
you mean everything to me!

tapi,awak tinggal saya lama sangat.
dah lama awak tak nyanyi untuk saya macam dulu.
tak lama awak tak buat saya ketawa macam dulu,
dalam kerinduan saya pada awak, 
saya bertemu dengan si dia...

ternyata dia dan awak banyak persamaan!
suara,senyuman,ketawanya...oh!
sorry,

tapi,Tabi oppa, i think i'm falling for Jang Geun Seok oppa!
i will still love u on # 1!
but here come my new love^^



my brightest star :)

Saranghae yo,oppa!

4 comments:

Stag & Vixen said...

waduhhhhhh....=.="

Fynn said...

lust!lust!lust! ;D

norleenaj said...

babe,seyes cute gler page ko..mne ko dpt? ^^

Fynn said...

teehee...
scroll down,
kt bottom page ade websyte.kt situu..