Chambers

Tuesday, January 26, 2010

Jom ramai-ramai kutok Fynn!

bukan Fynn Jamal,
ko nak aku kena attack dengan her fans kah?
taik!

Fynn = aku
so,if anyone rasa tak puas hati,bengang or anything,
ni la peluang korang....
bukan senang aku nak kasik permission korang kutuk aku F.O.C.


lately aku sangat tension,busy dan serabot!
assignments punya lah menimbun,
asal free je,godek facebook!
pemalas!!!

and,
kenapa lately aku suka sangat cari pasal dengan mahlok-mahlok Allah yang sengal huh?
mana kesabaran aku yang tinggi menggunung dulu,weh?
siapa gatal tangan sangat curi?
bagi balik!!!

kenapa mulot aku dah tak terkawal dah sekarang nih!
asal silap sikit,mencarut!
hishhhh!
dah macam bitch,taw tak?!

mana dulu,cakap nak berubah la,
nak jadi baik la,
lagi jahat ada la!
dah tu,bising...
gelak terbahak-bahak tak ingat dunia...

belajar malas....
kenapa Fynn?
kenapa??!

nak jadi macam dulu ke?
nak biar that guy menang macam tu je?
nanti nak jawab ape kat mama?
ayah?
adik-adik?



don't tell me that u've forgotten ur vow,
everything he had done to you,
how much pain u had endure to make it this far?
all those hatred,underestimated???
was the pain fade that fast?
have the wound completely heal?

huh?
sorry,tak dengar?
NO,isn't it...
so, why like this?



i've been to far.
thanks for the wake up call.
another cliche' :: love gonna have to wait (thought i've put FULLSTOP)



2 comments:

Anonymous said...

haha. ni kenapa tetiba suruh orang kutuk u??


anywayy, i'm not going to kutuk ke apa ke kat sini, sebab tak kenal sangat kot. hehee.


anyway, just be yourself okay? :)

Fynn said...

haha...tekanan perasaan maybe?

hee...ur such a great supporter la~
thanks,babe!^^