Chambers

Monday, March 1, 2010

Budak pathetic ni nak final exam!

Beta,Princess NurSyafinaMunirahBtMohdNasir aka Princess Aurora dengan ini,
ingin menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf jika ada terguris di hati sama ada sedar ataupun tidak, 
jika pernah beta melakukan kesalahan secara terang-terangan atau pun kutuk belakang anda,
sorry yea?
and, halalkan makan minum beta,oke? :)


i thought nak tulis panjang hari ni,tapi 
suddenly, slides law 2 di depan aku ni macam menampar-nampar pipi aku tanpa belas kasihannya,
kenapa?


agak ar!
my final exam is within fortnight!  
and, it's already monday!
i'll better get busy by now.

study mood activated!

harap maklom,u'll be missing me for that long!
nuffnang jangan lupa klik,dana aku nak beli bazoooka tuh!


p.s.  misi aku nak merampas boyfie orang dibatalkan serta-merta.aku tak sanggup nak curang kat Tabi...

p.s.s. please doakan aku boleh jawab exam dengan smooth!and,cepat dapat boyfie baru.(sbb asasi dh habis!)


thanks!sayang anda semua!

5 comments:

vanilla ais said...

gud luck darl! :D

Fynn said...

thanks,hun!!!

Stag & Vixen said...

gud luck fyna. aja2 fighting! haha..malil poyo korea sebentar.

Fynn said...

thanks malil!
aha!korea xpe,my tabi org korea!walala XD

Hasan Amran said...

tumpang lalu sebentar....

good luck....
ganbate!!!!