Chambers

Friday, October 22, 2010

Head shot,please.

Banyak benda nak tulis.
Aku tahu,i broke my promise.
Can't help it,blogging is part of me!
I did deactivate my FB account though.
Salute lah,bukan semua orang boleh doh!


Asyik bad mood lately.
Mudah sangat marah.
Asyik cari pasal.
Fragile sangat hati.
For that i curse myself~
*puas*

Ada sebab mungkin?

Hati?
Hati?
HATI!


tak,bukan jatuh cinta.
hati aku tak pasti lagi.
suka,memang.
seratus persen.
warna ungu dah jadi ketagihan.
heroin tak boleh lawan.
kucing itu guardian angel kami.
aku suka bintang,
dia itu bintang.
kali ni,bulan boleh pergi mampus.
aku suka cryptic,
dia cryptic yang complicated.

HUSH

susah kan,nak faham?
sebab tu aku tak pernah nak orang faham.
sebab bila susah,orang lari.
in the end,tak ada yang faham.
ada sebab kenapa.

No comments: