Chambers

Saturday, June 4, 2011

Today is payday!

Today dapat gaji for passed 5 days.
Weeee!
I'm now a cashier in training.phewww
First time?

SUCKS.
but perfect,no short nor plus in money.
yay me!

Second day?
I'm getting there.
Stock baru sampai.fuuuuuuuu!
banyak lah banyak!
cashier thingy?
short rm3.
DAMN.

Oh tadi,

Pak cik : Adik,tak boleh bagi diskaun ke? Anak pak cik nk kahwin ni pakai nak dekat rm10 000 dah..
Me: kalau kedai saya,saya sponsor terus.haha
Pak Cik: Kamu kahwin tak lagi?
Me:Saya baru 20,pak cik.Lagi 7 tahun kot?
Pak cik: Sama lah macam anak pak cik paling kecik.20,baru habis belajaq.
Me: Oh ok lah tu.
Pak Cik: Nak jadi menantu pak cik? Anak pak cik siap ada satria neo lagi tu~
Me: Huh?
Pak Cik: *panggil pak cik lagi sorang* cuba tengok ni,ok tak kalau dgn *****?

BADASS,pak cik. 

BADASS

No comments: