Chambers

Sunday, December 27, 2009

Adek manis...sudah ada boyfriend ka?

*WARNING-i'll be modelling this post.so,if u cannot take it...GO AWAY!haha

RIGHT AWAY!

have u ever,once in ur life...



uhh,dah fynn!stop the drama already!

back to the reality,pernah tak korang, tak kire lah, kat myspace ker, friendster ke, facebook ker,
tengah korang asyik masyuk je layan...

one friend request

tengok-tengok,stranger!tipulah kan,kalau tak pernah.tapi tu takpe lagi...disebabkan bila jumlah kawan yang banyak tu make it sangat tempting,kita pakai approve saja lah...

pastu,berlaku lah perkara paling irritating dan sengal yang sangat aku menyampah dalam dunia nih,that is, comment,message or chat daripada stranger-stranger tuh;

hye awk...
lawalah awak ni...mesti dah ader bf,kan?
(aku plg menyampah taktik mengort zmn batu nih!)

ape ke benda nye nih!geram aku!sangat menyemakkan hidop aku!
dan,klu dilayan....

ha,yelahhh...mmg la muker aku mcm yuna,en?
(silakan muntah)


aku tak taw salah sape,salah picca aku yang kuat menipu ker,salah laki tuh yg terlampau sangap dan pervert sampai takde benda lain yg nak dibuat selain karang ayat manis nak ngorat pompan naive~

sometimes,benda-benda cmni yang lead kpda kapel-kapel kat alam cyber tuh en...gila geli!
aku sumpa taa suka orang kapel berdasarkan nafsu dan trend ni!
eeeeeeu~

moral of the story,aku pon tak taw~lalala~
yang pasti,pompan kat luar sana,janganlah mudah sangat terperdaya dek kata-kata lelaki bangla(ni bukan stereotyping,oke!) seperti mereka...
sememangnya,anda semua memang sangat lawaaaa dan mereka tak layak mengorat anda berdasarkan lawa anda saja!
seriously,korang betul-betul rasa that guy sayang korang sbb diri korang ke,kalau first conversation dia,

"Hai,awak comel lah,"

"awak nih cantik lah,"

nanti mamat nih jumpa pompan lawa lagi,korang rasa diorang pilih sapa?

to men pulak;
carik ayat lain laaa nak mengorat.pompan zaman sekarang budak uni semua...
contohnya;

"sy sukalah cara awak bawak diri,"

oke?sekian pengajaran hari ini~

7 comments:

Anonymous said...

hakhak.
lols. kat internet sekarang makin
ramai lelaki haprak. penekanan, MAKIN RAMAI. bukan semua yerk?? and rata - rata semua tau nak add pompuan jek, entah apa niat di hati dorang tuh.

yang aku kena apa tau fynn, ada sekor mamat tuh dok asyik tanya benda sama jek kat aku tyme chat. menunjukkan betapa rapuhnya ingatan dia serta dia neh mmg bnyk kwn pompuan:DD

anywayy, nice entry:D keep it up. wuut wuut:-*

Fynn said...

miss faten!
gila lahhh...dorg nih habes tade kije ke ape?
sengal thp laaa....

p/s:susah jd org hawt cm kte neh ;p

Anonymous said...

hehehehe..internet skg bukan main..manis btl mulut klu nk pikat pompuan..XD

Fynn said...

monica!
u tawu xpe...
mslhnye,girls pon same,lyn je kije~
pntg kne puji...hahah
pandai2 la kite jge diri (:

AnneeeeeeM said...

tu la bnde2 normal kat internet...
(:

Anonymous said...

hakhak fynn, sebab dorang takde keja ah dorang ne sibuk duk ngurat pompuan. org yg ada keja xde masa nak layan pompuan. hahaha:DD

Fynn said...

N!
normal,smpai kte tlpas pndg,
then memudaratkan diri sndri~

miss faten!
ahaha!kaw mmg bijak! ;p