Chambers

Wednesday, December 30, 2009

I might be fat but...

tis is taken during my first sem in uitm (june09)...



and,
this is horribly taken recently~

tengok muka pon mcm nak nangis dah!gemok punya psl!


uhhh...i am so sick of words telling me how
FAT
i've become and really, i'm tired of friends saying

"no,you're not la sygg"

to the hell with that.and,what's up with my mum?she keeps bugging me with the

"along,dah gemok lah!"
"ish...gemoklah..."
"mane taknye,asyik tido je"
"ey,pegi jogging uh"

practically,on my defence;

"so?so?so?gemok pon salah..."
"tak kacau orang pon!"
"yelah,dah kat uitm tak sempat kot nak tido~"
"bapak panas laa kat luar..."


grrrr...
of course,i don't wanna end up participating the biggest loser asia,
and for that strong reason,
please la kawan-kawan saye,
STOP
telling me to stop dieting!
jangan ajak aku pegi menara dah!
DC pon!tak nakkkk!
dah,stop kasik makanan free kat aku dah!


i HATE carbs!
i HATE calories!
i HATE wings!
i HATE junk foods!
i HATE chocolates!
i HATE carbonated drinks!
i HATE doughnuts!
i HATE shakes!
i HATE muttons!
i HATE mcD's & KFC's & Pizza!

im gonna hate life afterward ;(

i might be fat,
BUT
i can diet!

my inspiration?

i wonder,why'd u ask ;D

3 comments:

Anonymous said...

siapakah itu wahai cik fynna??
anywayy, chaiyok chaiyok lady:)
kita akan sama2 berusaha ke arah kekurusan! yeehaa~ :DD

P/S: if org ckp takyah la nak kurus, ko okey la tuh, kita balas la balik yg kita nak kurus sebab nak sihat? hee...

Mimi Saidi said...

aiyaaa...cmtu pon ckp gemuk.x pon..

Fynn said...

miss faten!
darl...
itu TOP from BigBang ;)
aka my prince!haha
yahhh!
hanye kite yg tawu itu! ;*


meoww!
sile slhkan my mum!
kijam dye ;(