Chambers

Monday, September 6, 2010

Ada orang nak masuk meminang?

"Awak,saya ada benda nak cakap dengan awak ni"

"Apa?"

"Em,saya...saya..."

"Saya..?"

"Saya nak.."

"Nak apa,bongek!"

"Sayanakhantarrombonganmeminangkerumahawak, besok!"

*gulp*



So how?How!!!
Sesungguhnya aku masih suci!awwww...tidak!pffftttt....
Okay,ternyata semua itu khayalan semata-mata.haha!tipah tertipu?
Kisah sebenarnya is : Semalam semalam aku ada mimpi.Susah nak cakap mimpi tu seram atau kelakar,tapi yang pasti dalam mimpi tu ada binatang yang paling aku geli geleman. Sang Ular!


Ini reaksi kekanak di MukaBuku bila aku buat status macam best ni~
Lansung tak membantu =_=''
Oh yeah,nak tahu detail mimpi itukah?



Kan aku dah cakap~
Sila tengok apa yang aku bulatkan : 
Mr Lil Wayne


Aku tak tahu kenapa dalam ramai-ramai mahluk seksis mahlok ini jugak yang nak muncul. Adam Levine yang ***** tu boleh tahan jugak.
Bradley Cooper ke~~~
Okay,dah Fynn!
Ternyata luahan isi perut aku kepada seseorang ini mendapat perhatian ramai. Mari kita terjah!







See?so boleh buat konklusi asal kalau mimpi ular,orang akan automatik aim kau nak kena pinang. Aku pun ingat macam tu.Kahkahkah~
Oleh sebab aku terlalu excited, so aku pun buat research (terbaek Fynn!terbaek!)
Rupanya banyak jenis mimpi berkaitan dengan ular ni.

Nak tahu lebih lanjut pasal mimpi korang?


So,kalau nak ikut ramalan tu kan,mimpi aku maksudnya ::

  •  bermimpi melihat ular kecil tiba-tiba menjadi ular besar (ular naga) artinya bahwa anda akan mendapat pertolongan dari orang yang berkedudukan [suka!suka!]
Meaning :Maybe tak lama lagi duit nak masuk bank or duit raya tahun ni gempak!YAY!
  • bermimpi melihat ular berlari mendekati artinya anda sedang dicintai atau dirindukan orang lain secara diam-diam [superduper suka!]
Meaning : Yang ini beta tak berapa gemar.Sebab,siapa gerangannya tak boleh dikenal pasti.But,harap-harap sangatlah dia Mr Curly saya!weeeeeeeeee
  • bermimpi melihat ular dalam jumlah banyak dan bermacam-macam artinya anda akan mendapatkan kebahagiaan [aminnnn]
  • bermimpi melihat ular tetapi anda merasa takut karena binatang itu memandangnya artinya anda akan dicekam ketakutan [grrrrr!]
  • bermimpi melihat Lil Wayne memegang ekor ular lalu menyelamatkan dirinya dan meninggalkan anda artinya aku sedang auta korang sekarang.woohooo!

Seee?Lets just hope jangan betul ada rombongan meminang sampai depan pintu rumah aku sudah, balik cuti raya ni.Memang pengsan lah aku~ Bukan tak nak,bukan tak hingin, tapi kasi aku lepas LLB(degree) dulu boleh?And,of course lah exception kalau anak Sultan Brunei and etcetera kan~Tapi kalau part orang suka tu,kalian semua marilah kita berdoa di bulan yang mulia ini supaya orang itu ialah lelaki idaman hati i,awww!


Sekian,terima kaseh.Dah,gua nak masak bihun pama~~~(tengok,masak pun tak lepas lagi!)


p.s. if this post you smile,click 'LIKE'

2 comments:

Anonymous said...

InsyaALLAH.
Pray for you that it will be a happy ending :)) AMIN :DD
Hehe ~!

Fynn said...

hahah!
toche toche ;)