Chambers

Tuesday, September 7, 2010

Kalau tak menggelabah tak sah!

Nah ambik kau sepam!Ingat tak iklan ni?Please lah,jangan buat malu aku,ingatkan?Aku baru tahu kot pasal benda ni 2 hari lepas.Apakan daya, orang semua dah balik menongeng depan TV aku still kat kolej lagi. Nasib baik ada sorang minah ajaib ni post video ni kat Facebook and aku pun tak lah jadi kuno lagi. First impression aku tengok video ni is :

"Ohmai...Santa!Santa!besok nak beli setoking"

Pffttt.ok,aku tipu.Sebenarnya tak sempat aku nak emo ke apa ke,aku login Facebook tengok-tengok dah siap ada group lagi.Cayalah orang Malaysia! Sumpah prihatin tahap apa!Bertanggungjawab pulak tu. Rakyat negara lain ada ke buat group Facebook segala bagai?Tak,okay?Tiba-tiba ter-deja vu pulak :


Mai mai! Pakat join group tu!Meh sini aku kasi tengok sikit hasil kajian superb rakyat kita!Aku kagum gila bila tengok bhai~
gamba ni ada caption dia :
nak raya dah ni.. aku bagi korang skit 7 ketul kuih bahulu...
special lagi letak dalam bunga lotus...
jgn lupa Bismillah... ;)

See? Kalau korang tak bangga lagi dengan Malaysia lepas ni,entahlah~Teruk betul TV3 ni kan? belajar tingi-tinggi boleh buat iklan sonsang yang sangat mudah difahami macam ni kan?Tak faham lagi?Nah aku kasi 2 link untuk korang baca,baca tau!Rugi kalau tak baca!Harus baca!PERLU!


Kajian terhebat : Go!!!


Okay,dua dua side aku dah letak.Korang punya akal korang fikir sendiri lah ye. Oh,aku tak cakap aku sebelah pihak yang mana,kan?Faham-faham sendiri lah ye.Masing-masing dah besar panjang.Jangan korang nak emosi di page facebook tersebut sudahlah.Guna bahasa kasar,kritik macam orang gasar mengikut perasaan,ikut kepala sendiri je padahal ilmu ciput, eksen alim gila bab agama padahal profile picture 18SX and memalukan diri sendiri ye?

Eh,ke dah buat?Opppssss...

p.s. adakah lepas ni rakyat malaysia akan langgan astro semuanya?Phewwwittt!AXN best wey!

8 comments:

Anonymous said...

All of them yang dok sibuk bising menyalak pasal Illuminati and Freemasonry have gone WAY TOO FAR. Diorang tak baca sejarah, buta sejarah, dungu sejarah and bla bla bla. Haishh. Malu aku ada orang sekaum dgn aku yg bodoh sebegini. To be honest, itu bukan cara Freemason actually -___-


Sekadar membaca dari internet? Well anyone can do that kan kan :)


P.S: ignore my using aku :)

Fynn said...

Nevermind,i feels you ;)

tu satu hallah,kn.
but yg gejala tak pernah subsided nih is

MENTALITY.

baru psl iklan dah kecoh bagai.
sumpah seranah hbs segala org.
mane tak lead pepecahan.pffttt

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Asfan Ash said...

sayang, apa yg 2 side nih?hahahha
sbnanye entry aku dgn siggplus same je cuma kami guna contoh berlainan
apa2pun kami sinis terhadap perkara tu

semuanya nak dikaitkan dengan illuminati. Memang jakun sungguh. Kalau ada sesiapa nak berkata tentang hal ni boleh tanya direct pada saya ye. Kesian

oh yea, found you from blogger blog stats :P

hamzah ian said...

hahhaha.. tv3 tv3.. ayooo

Fynn said...

budak!
weee...ok ke?
ok lah i think, klu niat murni mcm tu,bkn nak maki hamun org habes ;)

betul,betul,betul.

Fynn said...

Arc!
bro,aisehhh.sorry if i made this post kucarkacir and tak clear.HAHHA
nonono,tak ckp yg 2 sided tu is between u guys,
its between....nvm lah.doesnt matter.

yeah,mmg kesian.

Fynn said...

hamzah!
i like your pic.kahkahkah