Chambers

Wednesday, May 26, 2010

Saya nak sound orang di penghujung entri ini!

Ya,memang aku tersangat lah rasa nak menyinga dan bagai sekarang ni.But,tunggu dulu, kita tulis entri tak berfaedah dulu kejap.

Allright, sedar tak sedar, AF8 sudah pun melabuhkan tirainya..
Yippie!!!

MyEm0.Com
Yabedabeduuuu!

Like seriously, masih adakah manusia yang jadi peminat setia show ni sampai sekarang? 
Nampak gayanya,adalah...sebab kalau tak, takkan aired,kan?
Anyway, Congrates lah kepada Shahir dan lain-lain yeh ;]
Kalaulah ada lagi AF lepas ni,sumpa aku tak tahu nak cakap apa~
MyEm0.Com

Now that Adamaya dah habis, penggantinya adalah:

Benci Bilang Cinta!

Sape tengok angkat tangan cepat!yeehaaa
best bukan?Marshanda and Baim sangat cute!
Walaupun storyline agak sama dengan Princess Hour, but who cares?haha
Bila tengok cerita ni, teringat pulak masa bercinta dolu-dolu.
Huh?Fynn pernah bercinta kah?
Tetttttt!

MyEm0.Com
Silalah tengok drama ni sementara tunggu Nenek Kebaya taw!
Nenek kebaya ni dulu agak best dan boleh laa layan....Now dah makin melarat dan makin mengarut dah! Alah, cerita/filem/drama Melayu memang macam tu kot~ Bukan semualah,but mostly! First-first boleh tahan lagi,makin lama,alahai...no comment di situ (:

Dah tiba masa untuk aku marah kah?
Hurm...jap!
Aku gila nak buat entri pasal playboy ni!
Asyik tak dapat idea je.Memang pakai puaka ke apa diaorang ni?
Tunggu kau,buaya daratan sekalian!Muahaha

Oyeah!masa untuk aku menjadi marah!
MyEm0.Com
Grrr!First, aku gila geram sebab ramai gila mahlok tuhan sangatlah discourage aku from attending law school di UIA! Mostly menakut-nakutkan aku dengan bahasa Arab! What the hell? Adoy...

Fynn, kaw tahu kan, kat UIA ko kena lulus Arab?

Ko ada basic bahasa Arab kah Fynn?

Those question obviously weighing me down,down,down,down!
Aku sumpah tak marah korang dow...tapi, aku just kesal lah. kenapa mesti anda semua pandang negative sangat the whole arabic thingy? kenapa mesti rasa tak boleh buatlah, tak boleh tu lah,tak boleh ni lah. Takut sangat, kenapa?Bukan aku nak over confident,taw...Tapi like i said, dulu pernah sorang Pak Cik ni cakap kat aku, "Jangan takut benda yang belum datang!" Semua kejadah tu kita dengar orang cakap je,bukan? Mana tahu, masuk UIA nanti lain jadinya?

Anyway, yang membuatkan aku benar-benar hangin ni ialah penghinaan terhadap Islam yang makin melampau lately. Tadi masa online,aku ada nampak statement ni ;

When u attack Black people,they call it racism. When u attack Jewish people, they call it anti-semitism.When u attack women, they call it sexism. When u attack homosexuality,they call it intolerance. When u attack a Country,they call it treason.When u attack a religious sect, they call it hate..But when they attack the Prophet Mohammed, they call it freedom of speech!! (make it your status if you care)

betul tak?maybe korang tak perasan,tapi ini lah kenyataan.
bongek betul mahlok tak mengenang budi!
Orang tak kacau dia,sibuk cari pasal!
Banyak lah kau!
Just wait and see...

Sekian,thank you teramat sebab sudi mengambil berat :)

No comments: