Chambers

Saturday, May 29, 2010

Woohoo...Imam Muda!opsss!

Salam peeps ;)

eceh,Fynn!

MyEm0.Com
HAHA...okay,okay,fine! Sekarang mengaku girls mana yang tak excited tengok show ni???
Ha?huh? 
*Giggles*
Dah memang lumrah since high school lagi, budak perempuan semua akan cair bila ada boys yang agak alim kan? betul tak? betul tak? Ahaa...i know lah! Mesti tadi time pukul 9 sampai 10 korang tak kelip-kelip mata depan TV,kan!haha...Ada tu,masing-masing mata terbeliak melilau cari mangsa!

Nah,aku kasi chance korang buat pilihan jap :


Teringat pulak time Ramdhan kat sekolah dulu...Terawih, siapa tak tahu? Awal bulan bapak la melambak manusia pergi, makin lama,makin ciput lah yang tinggal. And, bila dah nak Raya tu, baru nak ramai balik. Tapi, girls sekolah aku lain sikit... Bukan semua lah, Fynn amacam?

Tettt!

Sebab apa taw? Kaum wanita sekolah aku ni sangat lah RAJIN pergi sembahyang terawih. Lepas bukak puasa terus pecut pergi masjid,babe! Maghrib sana lagi tuh! Moreh jangan dilupa...HAHA

Korang rasa kenapa?Ha?Fikir...
Sebab...memang dah macam tradisi kat masjid tu, every terawih kan, some students from this sekolah agama (MARDI,kot?) akan datang and jadi imam! HAHA...habis lah,rahsia dah terbongkar ~
Masalahnya, bukan tak nak buat ibadah dengan ikhlas...
Tapi, sumpa imam-imam muda tu kacak segala,bhaiii!
aigoo...

(ni bukan promo but ni je yang aku jumpa so far!HAHA...boleh tahan ;D)

Okay,berbalik kepada realiti TV Imam Muda ni, 
Sesungguhnya, objektif show ni sangatlah murni dan terbaekkk...
So,harap-harap janganlah Imam Muda bertukar jadi Calon Suami Muda pulak,ye...
Iman jangan terpesong bhai...

MyEm0.Com
And,of course tak salah kalau you girls nak usha-usha mana satu boleh buat laki or dah set standard "Laki aku nanti aku nak sebijik macam geng Imam Muda!" ,
tapi, kalau difikirkan, sesuaikah or layak kah kita ni dengan diorang semua?
Adjust sana sini dulu kasi sama level, then silakan berdoa banyak kat tuhan...

Al maklumlah;

Wanita yang baik adalah untuk lelaki yang baik and vice versa :)

MyEm0.Com
perghhh...Fynn berkhutbah kah???

4 comments:

Wal said...

syakir zamri tu adik kawan aku (perempuan). kakak dia tu satu program dgn aku, kat ipgm cheras. nak ngorat adik dia, amik hati kakak dulu la. haha XD

syakirahmn said...

hr tu tgk imam muda.

likee


;D

Fynn said...

Syawal!
miahaha...bongek kaw!
xpe,klu dye mng t bru aku mntak tlg kaw ;D

Fynn said...

Syakey!
hihi...rmai girls suke tgk,oh!
i jst tgk kejap2 sbb tgk CJ7 ritu :P