Chambers

Thursday, June 3, 2010

Otak saya pusing,sila simpati.

These passing days i had a total out of da world punya blast!
thanks muchos to friends yang sanggup datang jauh konon alasan nak ambil sijil SPM kat sekolah and end up buat kerja lagho and memalukan diri at most of the public places macam kedai makan, Perlis's silly mall, bowling center and even dalam bilik guru. Even dapat dengar tazkirah free dari ustazah, jumpa Pak Ya terchenta, dan terpaksa kejar cikgu yang lari from kitorang sebab Chalida Bunthan free hair, it was worth it sebab aku dapat jumpa Cikgu Ku kesayangan aku which is my forever heartthrob , Cikgu Saiful yang semakin hansome,kacak bergaya,dengan loghat kelantan dan semakin slim (oh boy!oh boy!) dan Cikgu Amir yang panggil kita artissss!


Awwwwww @_@

You know, i think the rumor about me being partially insane and hallucination is coming true.
Seriously, it's either aku kena black magic or it's the over-functioning adrenaline.    
Why?Kenapa?

  1. Just everytime i drive aku rasa macam i've hit someone and drag his/her body dengan my car.
  2. I think,nahhh.I knew ada orang is spying on me.Well,i'm not quite sure if it is even a human being~
  3. I've been having weird dreams lately! and now, i CANNOT remember it.shessshh
  4. Why is it the fact that Adam Lambert is gay bothering me too much???!
  5. Ada banyak perasaan bercampur baur at once?
  6. Some said i've gained 1000pounds!
  7. Some said i'm turning skinny!
  8. I feels like going to Israel and self-bombing. Fynnn!!!
  9. I'm having weirdos and freaks in form of stray cats hanging out my lawn at midnight!
  10. I have to write this post.  

Hadirin hadirat sekalian, sila judge sendiri,ye?
Please inform saya if any of those symptoms are worrying.
Anyone yang ada explaination,please do so A.S.A.P. with more S.S.S!

No comments: