Chambers

Sunday, June 13, 2010

FIFA World Cup!...In HD! ^o^

Haha...
Now tell me siapa yang tak tengok iklan astro ni?
Jap,jap! Sorang tu Messi kan?


Sorang lagi tu siapa?
Lampard kegilaan Claire kah?

HAHA.Don't be so hard on me ye,sebab i'm not a football fan pon~
(Habis aku kena kutuk dengan kipas-susah-mati lepas ni!)
Sekadar tengok bila adik aku conquer TV and nak tengok hot guys kicking ball! 
*grin

Anyhow, korang sokong mana weyyy?!!
Brazil?
Italy?
Ahh,tak kisahla....yang penting aku sokong... 

KOREA!


*Ahem*
Korea tu maksudnya, Big Bang saya,ye? 

Aku sokong Korea pon sebab Big Bang and Kim Yuna buat dance move and nyanyi theme song diorang! HAHAHA... Reasonable,ape?

Let's dance together!

Tahniah laa sebab menang semalam!
Malam ni lawan Argentina kan?HAHA
Macam tak lepas jep...ekeke

No comments: