Chambers

Wednesday, June 23, 2010

Allergic lah, you all!

Allergic,rasanya everyone tahu apa itu allergic kan?
Dalam bahasa Melayu nya ALAH. Yes, yang korang asyik sebut benda alah,benda alah. Yang tu lah!
Bukan semua tapi sure mostly daripada kita ada allergy kan? Allergic seafoods lah(which i really really pity you for missing some nikmat dunia yang yumyum! Oh,Fynn kejam XD), allergic habuk, lagi apa lagi? Allergic lelaki pun ada baa! Oh yeah, apa lagi tujuan aku bangun pagi-pagi buta ni and terus blogging kalau bukan nak kecoh pasal allergic gua? FYI, hadirin sekalian, i tersangat lah sangat sangat allergic kepada :



LOUSY MANAGEMENT!

MyEm0.Com
Pelik tak? pelik tak?

Okay,seriously Fynn, kau kena stop habit gema ni ASAP. Anyway, percaya atau tak, lousy management amat sentap guys! Aku paling tak suka if pengurusan something-something tu dibuat sambil lewa and lepas tu menyusahkan juta juta orang.Ternyata effects nya lebih teruk from bibir bengkak or gatal-gatal kan? Okay, essay yang baik haruslah ada contoh, cikgu BM aku ajar dulu. Jadi,selaku EX pengerusi persatuan BM, contoh paling senang nak bagi ialah management yang sedang handle problem aku now. Whether U lama aku dulu or UPU itself, u guys lebih tahu *winks 

Ini adalah effect allergic i




Yang merah tu semua nama institusi berkenaan.HAHA
Yang lain tu,censored words. jadi, judge for yourself how bad it is.
and latest news:

muahaha.sampai senat ke?
obviously ramai jugak yang kena ay?
Lalalala~

Anyway, korang allergic apa?

2 comments:

Anonymous said...

OMG OMG =___=
wah ramai gila kawan u yg kena =___="
anyways, apa2 pun i doakan every one of u dapat u, jagan risau, result sedemikian memang cemerlang okayh ^^
btw, saya alergik seafood and habuk and kucing =___=
kesian kan. adoyai :)

Fynn said...

HAHA.i know,right?
trimas2...
alorhh..serius rugi kalau allergic makanan ni.
>testimoni raja makanan ;D
xpe2,like you said, ade la hikmahnye tuh..