Chambers

Wednesday, June 30, 2010

Ahoy, orang kampung!Aku ada berita gembira ni!

[Sila kelik untuk tumbesaran gambar]

Alhamdulillah, syukur kepada tuhan, after all these heart-wrenching incidents, finally, here's the end. Which mean, suatu permulaan yang baru bagi aku :)

Well, i didn't get UKM, sebab masalah sana-sini, so there goes my Syariah study. Mungkin Tuhan nak aku handle kes civil saja,kot?Who knows?HAHA.Okayyy, daftar 2 July, which is in a couple of days! Barang apa tak beli lagi, thankgod x-ray tak perlu!

And yes of course, juta juta terima kasih kepada kawan-kawan and those yang secara lansung or tak lansung yang tak jemu encouraging me and for believing me too much!
One last favor,guys? Doakan aku berjaya habiskan degree ini dengan super duper cemerlang! And lastly, semoga aku dapat cope dengan top scorers di UiTM sana.AMIN.

Oh my, aku sangat lega dapat sampaikan berita ni pada my parents.
Hilang satu beban =_='
Oh,boy!Oh boy! i have mixed feelings about this.


One more thing, pssssstt!

Tak perasan ke? Blog I dah transform,YOU!HAHAHA...
Changed for good,i'll say :)
Cantik tak? Okay tak? or burok?
Let me know please........

Above all, selamat tinggal tears day!Welcome happy day!
So,sebab aku super happy and bersyukur, next post aku akan ajar cara nak lawakan FACEBOOK anda!
nak tak?nak tak?

contoh 1
contoh 2
contoh 3
 yes, aku addicted dengan header baru,so jadi la kau background facebook aku!wakawaka!

Anyway,make sure anda semua ada Google Chrome,okay!

4 comments:

Z said...

oii mangkuk..congrate....

nn said...

congrates! tapi kalau masuk UKM jadi my berjumpalah kita di FUU. hehe :)

Fynn said...

suzy!
bongek,time taseh ;)

Fynn said...

NN,
tulah..sobs2...
xpe,still ur junior ;D