Chambers

Sunday, June 13, 2010

Hutang Saya pada Mimi-chan!

1) Adakah anda rasa anda hot ?
Kadang-kadang!
Pfftt..
Bila orang tanya soalan macam ni,automatik aku perasan hawt!

2) Upload wallpaper laptop yang anda guna skrg ?
Header blog baru gua maa!
obsessed dgn artwork sendiri!LOL(sile rujuk post before)
MyEm0.Com

3) Cerita pasal gambar ini .
Like i said,nampak sangat ke-taksuban aku dgn HOT-BOD XD

4) Kali terakhir makan pizza ?
Now that u mention it, aku rasa dah berzaman!
Masa aku kat Shah Alam dulu weh!

5) Lagu terakhir yang anda dengar ?
Ear Candy! Wow best!Baek JiYong~
Saranghae~Wo Ai Ni~
Nah aku kasik link download sekali!

6) Apa anda buat selain menyelesaikan tag ini ?
Sedang download parody Telephone from Vanetian Princess!
U Tube la guys!HAHA

7) Selain nama sendiri , anda dipanggil dengan nama apa ?
Fynn!
Fynna, Miaww(aww,rendu),Erin, Heyl, Tabitaik XD

MyEm0.Com

8) Tag 5 orang , siapa yang nak kena tag ?
Tassy!
Izan!
Malil!
Claire!
Zhet!



9) Siapa orang number 1 pada anda ?
My Tassy,the comrade di SA dolu :)

10) Katakan sesuatu pada orang number 5 .
err..Hello Zhet,lama sudaa tak sembanggg ^^

11) Number 3 ada hubungan dengan siapa ?
Alamak!idk :P

12) Bagaimana pula dengan number 2 ?
my besty yg ada dual personality!i loike!

13) kata - kata cinta pada orang number 4 .
Sayang, bila nak kasik boyfie kaw pada aku? <3





14) Berikan 5 fakta tentang orang yang anda tag .

  1. Obsess dgn lelaki kurus.HAHAHA
  2. Shoes addict! YOU need rehab hun ;]
  3. Seorang lelaki?hahah..i know nothing lah
  4. Gila Chelsea!
  5. I know her from Munze!eh?...

Phewww...Selesai hutang kita MIMI!Sumpa aku tatau nak tag sapa...! 
MyEm0.Com

3 comments:

Izan said...

i can't be cure hune..recently izan bli kasut lg..huhuh

Fynn said...

you definitely have CANCER!

izan said...

seriously but shoes cancer la..not the biological nye..huhu