Chambers

Friday, June 11, 2010

Sayang,karma jangan buat main ayy!

Okay,now now,macam mana nak start ay? Ay,today aku terjangkit ascent pirates sikit. But nevermind, sebab Johnny Depp is one hot hook-less pirate ever!

MyEm0.Com

*gulp*

ahh!Kapten Jack berhenti distracting me lahh!
1...
2...
...
ahhh!susah macam ni!tarik nafas, Fynn!!!

MyEm0.Com

Okayy,now dah a bit stable sebentar.HAHA
berbalik kepada KARMA. Ouh, ya! Dalam ucapan alu-aluan aku ada mention benda ni kan?Anyone yang tak pernah tahu karma tu apa???

Karma tu,senang cakap; 

bila kita buat something bad pada orang one day, orang lain pulak yang akan buat lebih kurang pada kita.

Macam mana? takut tak?takut tak?Ada sesiapa nak minta maaf awal pada aku kah? HAHA.joking! kenapa muka cuak bhai??? Some people tak percaya akan karma, mungkin sebab tu lah diorang berani dengan selamba yayai buar dajal kat orang kan? To those yang percaya pulak, diorang akan sabar buat cool je bila kena bahan dengan orang lain sebab diorang tahu, one day, your on top but the next day you're at the bottom. Masa tu dengan bangga gila aku akan cakap, 

Padan la muka kau, bukan aku tak warning dulu kan? Kau yang mengada sangat nak kejar jantan-separa tu sampai sanggup disrespect aku yakni ex-senior kau, kaum sejantina kau and menyumbang ke arah "CHEAT" among men!
MyEm0.Com

Sumpah, i'd rather lie tapi kegembiraan aku tak dapat diselindung lagi.HAHA. this is what happen bila Fynn jadi evil. Aku rasa puas bila kau kena rasa apa yang aku perlu rasa dulu. Like i said, KARMA babeh.
mari meng-cool kan diri sebentar! 

MyEm0.Com
Oh My Wolverine! 


Dulu, alahai... punyalah defend balak kau kan? Sanggup gila subahat, sanggup couple even kau tahu mamat-separa tu bf(aku muntah hijau bila ingat balik) aku kan? Aku respect la sebab kau still percaya cinta sejati walaupun it was so centuries ago, tapi mamat yang kau sayang sangat tu,PLAYBOY,sayang :)
Nah,now dah terbukti kan?

Wahai mahlok-mahlok yang baca post ni,PLEASE! don't make any stupid assumption and make yourself look even more worse dan dengan gegeh nak merepot bergossip sana sini,okay? salah orang kang,malu... Cukup-cukup la jaja kisah orang, main tikam belakang ayy,kawan? Sorang dah kena penangan karma, em let's see...prime suspect belum, konco-konco, soon...!

MyEm0.Com

OH MY GOD!
isn't life is sweet?

2 comments:

||Aku Pemikir|| said...

Salam blogger,

Minta untuk jadi followernya dan minta jika saudara juga sama menjadi follower blog saya. moga dapat bertukar pandangan dan idea.. :)

http://khairul-hafidz-alkhair.blogspot.com/

khairul hafidz,
UNPAD, Bandung

Fynn said...

of course,thanks btw!