Chambers

Sunday, July 18, 2010

Ada banyak lagi benda dalam dunia ni selain bercinta!

Aku tak faham sebenarnya, kenapa budak-budak (as in teenagers) nowadays macam dah takde benda lain nak fikir. Okayy, actually aku tahu kot kenapa. And i did say kot sebab every person lain-lain and macam-macam alasan tak munasabah yang ada.pfftttt....


As for me,masa masuk U ni adalah very crucial, yup, sort of macam facing SPM dulu lah. and i did ruin mine very well and tak perlulah repeat benda sama for this time around kan? Fynn, kalau ayat tak sarcasm tak boleh kah???


TAK.

Hello,hello, aku totally tak tuju kat anyone yaw! baik yang couple or tak. Jauh menyimpang dah tu from apa yang aku nak tulis. Anyway, i'm pretty sure most of us,  pffttt...tah, batak-batak yang banyak bunyi yang tengah lalu belakang aku now kasi hilang mood and idea untuk tulis.shizznitt.


Senang cakap, i'm not ready and will not be in this mean time untuk benda alah ini okayyy?
So, ayat karang macam mana sekalipun, girls lain meleleh cair, aku dengar macam ayat baku.
Takde feel.
Ada faham?

2 comments:

Anonymous said...

yep. agree agree ^^
kejar degree dulu. if ada yg ushar. abaikan ! jika dia betul2 untuk kita, walau macam mana kita tolak sekalipun, in the end tetap bersama jugak :)) so pentingkan apa yang penting dahulu.. kat U, BELAJAR!!


P.S: actually takut jugak nak berpegang teguh kat nasihat itu. mudah - mudahan dapatlah :))

Fynn said...

betul,betul,betul!
HAHAHA.same here,but really, now dah mcm xde perasaan.
menakotkan,i know ;)