Chambers

Sunday, November 8, 2009

Megan Fox,kalahkan Kelantan & banjir!

reminder : *these shots are not taken at any island,but on a real LAND near Thailand*

Perlis laa wey!hometown of mine ;(


and,the last pic shows a river.a bloody floody river!

i know,winter is coming,so i expected snow but pffffftttt....Malaysia ader salji ker?so,we got this. days before aku tengok berita tv3,Kelantan jeh yang banjir.banggg!Perlis kena jugak rupenya...
last time banjir terok jadi kat Perlis nih,kalau tak salah,masa aku high school lagi...waktu tuh aku kena pindah kot!sebab rumah aku dah jadik cam rumah terapung dah waktu tuh.lawa! ;D
hopefully,this year tak kena pindah!*crossed fingers*at least,tak as bas as flood in Kelantan.tu laa...saiko laa team bola sepak Singa Utara lagi...tapi,takpe,sebab kaw dah kalah dengan N. Sembilan kesayangan aku semalam,aku kesian jugaklah kat korang.U guys should see how happy my mum semalam masa N9 menang!orang nogoghiii~

okelah,aku taw korg bace post nih,pasal Megan Fox je pon,en...so,dalam kebanjiran nih,aku tetiba baik hati nak kasik korang tengok Megan Fox yang seksi.Nah.....link download movie "Jennifer's Body".Citer nih mmg super duper besh.taw la sebab aper kan?*smirk*

p/s:lelaki dilarang download!bhahahaha

Megan Fox ( Jennifers Body) Pictures, Images and Photos

JENNY 1
JENNY 2

No comments: