Chambers

Thursday, January 20, 2011

Best Thaipusam ever!

Hello ane, thambi, apa buat dekat rumah ini hari? Oh well, me on the other hand have like the best day ever!

Noooo, I don't go to any perarakan with those people wearing crazy stuff on their face with loud music and beautiful colours, no. Today, dengan some of guys and girls from SCLC, I went to extreme park in Sek 13 to do some outdoors like wall climbing,flying fox and archery. Truth be told, I wanna go there go to release whatever dark energy left in me since this whole week had been VERY VERY moronic with this whole copycat girl and hey, besok I takde kelas yaw! So, bila dapat text je pasal this activity, memang angkut semua lah nak join, so here are some dare devil super headstrong cool people yang ada tadi :


I must say those people yang deny aku punya invitation memang totally RUGI. alah, setakat takut tinggi, malas keluar duit, lalala~ 


Well yes, lepas masuk group #2, wall climbing is the first stop. This is my second time kot! Excited na mati!!!


I managed ke petak yang ke-3 at wall yang susah!Mannnnn,I'm so proud of my self today :3 Next time naik, I swear I'm going to finish sampai atas. Too bad tadi tangan menggeletar semacam. Nampak sangat lama tak senaman!

Then, my favourite of all, musang terbang! well, of course with tali :D

me ready nak berlepas; "Abang,tak pegang tali boleh tak?"

Jauh kot habaq mai! This is too my second time. So,naik memang buat dekkk je. First time dulu ye,takut. Masa berlepas aku buat gaya titanic, "I'm the king of the world" siot! Sebab ada long way to go, tengah jalan I end up macam ni. Auhhh,rugi lah tak baring ke kuak lentang ke~


Last game,for sure archery. GILA BAPAK TAK SUKA game ni. Why? sebab it needs focus. sama macam bowling. demm,aku tak pernah pin pin putih hipokrit tu jatuh pun masa bola aku lalu dalam longkang sebelah mereka,okai! get it? Tah macam mana, kena jugak seret main benda alah ni since aku orang last. Bayar punya pasal, try je. And guess what? 

AKU SHOOT KENA LA SIOT!TEMPAT SECOND FROM CENTER TU,LAGI!
okay, calm your ass,Fynn.

Akak yang jaga tu cakap; "Gaya dah ade ni"

Aku tak faham gambar ni,lepas rotate pun still macam siaa.
 *kembang pungkoq*

And yang paling out of the black&red,

Cake paling sedap after choc indulgence and blackforest!mannn




Aku tersangatlah tak gheti buat muka terharu,kan? Cake kedua untuk hari jadi ke 20,awwww. Okay,speech macam artis dah kasi tadi. Seriously, kami berempat sangat happy and terharu even expression macam tak.hehe

lepas tuh, paintball session. Bukan semua main,aku pun tak perhaps lain kali. Overall, hari ni seriously memang heaven. Rasa macam finally dapat lepas dari buku, cases and classes! Thanks semua! Definitely akan jadi pro SCLC for EVER :3

ni semua rockers suka suki hari ini yay!


Nah,muka aku puas hati :3

6 comments:

My territory said...

wahhh,cambest those activities.
fynn,how much?

Fynn said...

@Husna
rm30 for wallclimbing,flying fox n archery..
paintball,sorg rm40 :D

anith said...

cool la fynn!
kat mne eh act? or mayb the sport center name ke??

happy belated bufday nway!!

Fynn said...

@anith
kan!sek 13,shah alam.
the name,x igt,but if u nk,i can ask them :)

thanks :3

zahidah dihaz said...

wah!! bestnya....tak pernah buat aktiviti cam tu...selalu main bowling je lah...paintball pun sekali je baru main...


New entry: Kursus IBS Installer

Fynn said...

@zahidah
klu mcm tu,kena cuba lah taw!
sgt best kot.nmpk mcm sush,tp skali cuba nak lagi you!hhaaha