Chambers

Monday, May 11, 2009

Maafkan sahabatmu ini...

haishhh...lately mmg bykkkk masalah kawan2 nih...aku pown suda sakettt otak maw pk psl nih..supposely,sumer nak pegi laluan masing-masing nih,maken rapat ader larr...ni tak,sempat lagi nk menyakitkan hati sesama kawan...entahlah..aku pusing!ada apa dengan dunia??!

#case 1
nih pasal puppet...kalau ikot hati,mmg malas dah nk ader kaitan dgn dyer nih.bagi aku,dyer nihh hanyalah seorang kawan yang datang tym dyer susah jewr...tym dyer sng?namer aku pown dyer boleyh luper...haha.dulu tym dyer masok skolah dyer agak rapat gak ngan aku..best kwn ngan dyer,sbb bg aku dyer matang..yelarr,susahkn nk jmpa boys yg matured?but,maken lamer.dyer maken brubah.org femes larr katakan...maybe sbb tuh,dye maken bongkak*sorry..konon high class gler...blah ko...kslahan first dye kt aku,dye betray aku..dlu aku igt bleyh luper psl nih...tp nmpknyer x..lps i lay all my trust on him dan dye tikam aku dr blakang ats sbb yg x masok akal...aku rase mcm dipermainkan!second,dye insult aku yg aku cter dlm post before nih...lps uh,dgn slamber ckp dye melawak...huhhh...sorry la klu ko ym aku,aku x reply n comment kt frenster pon aku cm mlssss nk reply...sbb takde maknenyerr!mmg ko ckp ko nyesal,mintak maap n so ever...but,lps tuh ko bwat balek...sbb aper?sbb ko aggp aku sampah..ko anggap aku org yg takder prasaan lansong!i know,im naive,but not dumb enaff to be fooled by u!ko tawu lagu cuba?faizal tahir nyanyi?aku dedicate lagu tuh khas untok ko!trimas cus slama nih ko 'pernah' jadik kwn aku...dan,cukoplah dgn pernah..lps nih,klu jmpa aku kt maner2...kt uitm pon,jgn larr tego aku...cus aku mmg tamaw igt ko lagiii!so long~

"siapa sebenarnya aku padamu..mungkin sama dengan teman lain yang bisa kau buat begitu..dan bila tiada lagi teman bermain,kau pulang mendapatkan aku...itulah aku padamu"

#case 2
nihhh,psl kwn baek aku...tanak sebut namer jugak...hmmm...dye nih,mmg rpt sgt ngan aku...tp lately,mcm dyer tak suker nk kwn dgn aku...suka hati ko lahh..dyer nih,aku trase hati sgt,cus sejak jer habes plkn nih,slalu jer dyer ckp+citer pasal kwn2 kem dyer...cara dye cter cm dyer syg dorg lebeyh drpd aku...bkn pe,tp kalau stiap kali hang out asyek dgr dye citer pasal 'geng' dye tuh,mmg sgt terkilannn..entahla,korg tak phmnyer...klu dye online ym pon,dye jarang nk buzz aku dlu...klu sembang pon,cm terpakse...maklumlah,dye byk fans dkt plkn...kwn2 len yg nk dilayan...siapalah aku,kan...cm besa,aku hanya wujud tym kesusahan...besok aka ari nih,dye akn dftr masok matrik...tp smlm,aku da kecik hati dgn dyer...smlm aku tny dyer wat preparation aper,dyer taa jwb...pnt aku tggu.jadik aku fedup dan tros ckp"oklah,nk titow.gudnite".besok pg,tym aku on9,aku tgk dyer just reply"blom.nite"..nmpk sgt aku taaa penting.aku just nk create a hepyy ending before dyer pegi besok.but,it seems like im nuting to her.aku syg hg,tp hg taa syg aku...nk wat cmner?

#case 3
inih pasal legolas...aku sayang kau sangat!!!!!!!!!dh mcm2 aku wat,dr skolah dlu lg...anta surat,words,kasik choco...then lps kau cm baek ngan aku,aku igt aku ader pluang larr..maybe aku silap...cepat sgt aku wat tafsiran...susah aku nak paham boy cm kau...sejap kau ok,sejap takk...kdg2,kau ckp cm ske aku...kdg2 ko buat aku rase cm pengacau...sometimes aku rase cm nk give up dgn kau...tp,hati aku tanakkk.....aku kan sayang kau..tp,aku rase ko sayang org laen...so,aku raser tiba maser aku walk away...aku bkn give up,tp aku tanak kau raser serba salah.actually,kalau ko tak suker aku,ckp jer...aku bleyh handle rejection cus sometimes,silence itu lebeyh perit drpd rejection...mungkin kau bukan jodoh aku...mungkin ya,mungkin tak..takpe..from now on,i vow to myself...i wont text/call u ever again.and with all my courage i'll try to erase u from my heart,n minds...sorry,klu slama nihh aku bykkk ganggu kau...so,for my last words,legolas...lepas masuk utp nnt,study elok-elok...do ur besh!that is ur dream,kn?tak dpt jadik pilot pown taa pe...chem eng tuh,da great enaff!^^...ouh,aku igt lg mlm tuh,kau tnya aku whether kau ptt masok utp or mara...aku ckp,klu ko nk fly,pegi larr mara.but klu ko syg nk tggl aku pegi utp larr!haha..pastu kau ckp,kau nak pegi utp..aku hepyyy sgt tym tuh!even tym kau ckp kau suker determination aku,kau takkan luper aku cus aku unic...mmg aku sukaaaa!but,knpa kau maken ignore aku?knapa kau jrg text-ing aku lagi?aku tataw where did i went wrong...maybe aku yg prasan lebeyh...i guess sampai sini kisah kita(:
p/s:hatiku,sabarlah...

No comments: