Chambers

Thursday, December 2, 2010

Buat aku jerit wtf?

Dah nak dekat pukul 3 pagi.
"Damn,ngantuk gila!"
Tadi tengok cerita 'My gf is a gumiho'
Aigoo.
Bilang satu sampai sepuluh,aku siap tulis!


What the F #1

Aku cerita kisah semalam to a friends.And some more friends.A real friend would go;

"Forget them,mereka perak"

And a friend,this one friend went,

"Think positive,they didn't mean it"

after the obvious.Get real lah bhai!

What the F #2

tapi bila link di kelik,


it's your right,kan,sunshine?

What the F #3

Lately banyak bebenar notes yang di share kat FB. '10 perkara lelaki tidak tahu pasal wanita', yadda yadda~ Kalau yang informative and islamic AND menarik bagi aku,yes i can accept. Tapi bila asyik aku kena tag and dapat banyak gila notifications tang notes cintan cintun,honestly

AKU RASA NAK DEBIK ORANG.

such a turn off~

What the F #4

Baru baru ni,ada award MAMA. Kawan-kawan aku kecah Suju tak menang. Yes,aku tak minat Suju at all(except LeeTeuk).Tak minat tak bermakna benci. From what i observe,semua fans bengang sebab ada bias or something? Aku tak nak komen lah, sini baca,

situasi satu,yeah.

And,kalau korang nak tahu,aku pernah bergaduh dengan ex bff aku sebab aku tak minat Suju and aku minat Big Bang. Then melarat sampai semua idea aku tentang pelajar and politics dia tak nak dengar atas alasan,

"Yah,I get it,hang budak law~"

Stereotype bodoh yang tak pernah nak settle.Perlukah aku jerit kat telinga sekor-sekor macam ni baru nak faham?

"Ye,aku budak law,so?Bila aku nak bagi opinion,pandangan ke apa,aku cakap based on apa yang aku belajar, sebab from mostly apa yang aku belajar, public just tahu from the surface.we law students go deep and analyze from every diff angles.Bukan sebab aku banyak belajar bahasa inggeris,aku dah westernize."

Ye,sekarang aku lah yang jahat.

2 comments:

nn said...

AS9

yang pasal being a law student tu... selalu kena juga +_+

Latest entry: we use our mom's bag with pride.

A-N said...

AS9

num 3 yang geramnya. facebook ni suka main main. heh.

latest entry : memorable trip