Chambers

Wednesday, December 15, 2010

Robbie Williams sangat memahami gua.


If only crack is allowed, the word depress won't even make it in the dictionary.

Sumpah aku cakap,aku tak reti nak bagi semangat pada diri sendiri,nak beritahu diri sendiri yang everything will be okay. Sebab for these passing 19 years, in every step that I took, the phrase doesn't work its magic. Doesn't matter how much I try, how much hardships that I'm able to endure and banyak kali mana sekalipun I look back and say, I did it, at the end of the day 99% of the lifetime, I keep on failing.


Robbie cakap; I just wanna feel real love in the home that I live in.

Sebab dia faham aku. Oi budak over reacting kat atas,what will you do if I say your teeth won't grow back?HAHA.Rasa nak lempang je,sebab tengok kau, best gila sebab the only thing you're worrying about now is how to keep on seeing dentists for kau punya Youtube channel. Takpe,tunggu nanti bila kau kena deal with stress and everything.


Bila kau check result sem 1 kau dan rasa macam result kau paling rendah dalam dunia. Aku rasa bodoh nak mati. Mum will go on about how me not studying and her constant predicament of me not going to maktab whatsoever. Friends will go like,'she's not that bright,afterall'. Top scorers will be like, 'jyeahhh!I ace it,and I don't give a damn to people yang might hurt bila baca status fb or blog aku pasal how well I did it'. Not to forget,those yang ' ouh,yes!result aku lagi better from dia,weh.suka!'Yang paling expected is, the so called families,close or tak will start comparing you and everyone else from the roots yang sits for final exam as we all took the same course,share the same brain, having the same fate and everything.Typical.


Otak aku tak dapat kira kira matematik,otak aku slow,I can't focus! Nak buat engineering, takut nanti tak dapat bawa. Cikgu? Kau dah fikir habis ke, tanya soalan ni bhai. Sebab tu aku buat law,sebab I somehow stupidly think that I might ace this.Which obviously turn U-GLY when last week I got only 3. and C+ for the subject which I got the highest carry mark.Kalau boleh,sana sini aku nak point fingers,except for the mirror. 

  1. Korang rasa different lecturer, ada possibility untuk ada different judgment tak?Macam if another lecturer mark your paper,you'll get higher.Sebab kawan kawan yang selalu datang tanya kau bila tak faham boleh dapat tinggi?ada possibilty tak?
  2. Sebab orang lain dapat soalan bocor,so boleh ace.ada possibility tak?
Yes,kalau boleh semua orang aku nak salahkan. Mungkin sebab law is one tough course yang this is the normal pointer that people ought to get, maybe because of some hidden help(if you know what i mean), or maybe it's just me.


I just need someone to tell me that he believe in me and that I can do it and this is just a mere dugaan from Lord and I'm actually better than everyone else.

Even if i don't

4 comments:

Anati Soki said...

hehehe.. biasala tuh.. di compare2 kan dgn aidk beradik n sepupu spapat sndiri dgn tahp pncpaian akademik.. wa.. anat slalu sgt kena.. i;m not that bright at all T___T

Fynn said...

@anati
benda biase yg menyakitkan hati.
my cousin dpt dekan tau,
before tu asek tny je result ai bape.sobsss

tape,lets keep on hoping,someday the sun will shine on us the not so bright people ;)

farhana sanari said...

fyn..jgn pikir cmni dowh!
fna pon sama
u know how i hate the comparing and judgment x berasas punye skill kan
i got 3 pointer as well and memang x cukup tnh nk buat comparison session
i feel like macam stupid gile sampai sekarang nk pakai baju law marshall tu pikir 2 kali, layak ke nk pakai
tpi , i know that selama ni Allah dh bagi banyak tnpa kita sedar, and maybe this sem dye nak tarik sikit so kasi kite sedar
Have faith FYN
We all have
InsyaAllah
oh.btw.berkajang je kawan fana yg course laen dpt DL
take it on a brighter sight, dye course buat roti (bak kata nazida), kita buat LAW.BLS lagi
:)

Fynn said...

@fana
thankssssssssssssssssssssssssomuchos!
okay,i'll try to stay positive ;)
nmpknye,next sem terok lg la effort yg diperlukn.hoho

ohmy,sgt jeles ngn kwn2 kte yg buat LLB tros...


i love you fana!!!!!!