Chambers

Wednesday, December 29, 2010

Semalam hari Fynn.


Sebab?
Finally,finally babyyy!

Domo kun!

This is my current obsession. Nak kahwin nanti pun,aku nak ni dalam list hantaran,ok!
Domo kun yang comel!memang now 24/7 aku mengendong budak ni mana mana.
Jangan sentuh,jang peluk,jangan lenyek!aku punya la!
Anyway, crossed that from the wishlist already!

and, lepas hang out @ Kuala Perlis dengan Wardah and Kirah(?), aku super duper syiokkk.
Awww...spending leftover time for semester break as wise and full as possible yaw!



AND
orang tengah dok hangat pasal kes laser indon, aku pula rasa macam nak pindah UK cepat cepat.
clap clap for the matching outfit!
I'm most definitely British!

2 comments:

monu said...

yup.domokun!!!!!! woot3. comell nk gilaaaa. sape xterujaaa mmg masalahh laaa. hahaha

Fynn said...

@monu
tau tape!ahahaha
aku super excited XD